u mnie ten przycisk nie działa i jeżdze na noznym sprzegle i jest ok
Offline
To że działa z opóźnieniem to pewnie się sterownik kończy ale powinien wyświetlać błędy. Pajej napraw to jak najszybciej bo pewnie masz przetarty przewód w tunelu a jak zrobi zwarcie to upalisz sterownik a wtedy stoisz bo nawet z miejsca nie ruszy zaś co do kalibracji to powinna pomóc choć nie zawsze.
Offline
A jak działa pod pedałem ? Jak puszczasz bardzo powoli to najpierw musisz poczuć jak delikatnie ciągnik zacznie się toczyć a dopiero po dalszym puszczeniu powinien zacząć ciągnąć. Nie może szarpać. Pisze o tym pod tym względem że jak sprzęgło jest skończone to będzie działał z opóźnieniem. U mnie działa płynnie. Jak chcesz to podejdź sobie i porównaj, daleko nie masz.
Offline
Jechałem nim krótko, ale pod noga też dziwnie chodził. raczej nie dało się płynnie ruszyć
Offline
To znaczy że się sprzęgło kończy. Jeden taki jak mój koło Leszna stał to tak samo, szarpał nawet na rozgrzanym oleju. W nich jest mokre sprzęgło i wymiana to nie taka prosta sprawa.
Offline
No to chłopa pocieszyłeś....
Offline
Ale chyba nie kupił??? Jest na forum kilku posiadaczy tej serii więc trzeba dzwonić żeby nie wtopić... od tego jest forum
Offline
Nie nie kupiłem tylko kolega przyprowadził od niemca i tak testowałem tylko. Ogólnie wygląda na zdrowy. Jutro może rozgrzeje, brakowało też oleju, zobaczę jak po dolaniu i na ciepłym chodzi.
Offline
ciagnik zrobiony, ale...
jak podnośnik podnosi na wolnych obrotach to pali sie kontrolka od ciśnienia w skrzyni, po puszczeniu sprzęgła też sie zapala. czy powodem może byc powietrze w układzie i mu przejdzie?
Offline
A jak przy zmianie biegów?
Offline
jak przerzucam pod obciążeniem z 2 na 3 i analogicznie z 6 na 7 też sie zapala na chwilkę. Przy zmianie b iegów przy uzyciu sprzęgła tak samo. popracowałem nim troche wczoraj i robic robi, ale te zapalajace sie kontrolki mnie martwia. Po lekkim dodaniu gazu gasną, ale wiem że tak nie powinno byc. Kalibracja pomoże? czy sisnienie oleju na jednym sprzęgle ucieka i trzeba jeszcze raz skrzynie rozbierać?
Offline
A jaki błąd Ci wyświetla bo na pewno wyświetla. Co do ciśnienia to prędzej bym stawiał na pierścienie uszczelniające na wałku bo to najczęstsze problemy przy składaniu a objawy by pasowały.
Offline
właśnie błędu nie wyswietla. może przy kalibracji cos wyskoczy.
chodzi o te pierscienie z tworzywa za niemałe pieniądze? zakładane były nowe, może źle złozył. w razie czego mogę dzwonić do Ciebie?
Offline
Można dzwonić a jak nie odbieram napisać SMS-a to oddzwonię w wolnej chwili.
Offline
no i d... cos trachło i znów terkocze teraz na wszystkich biegach, więc albo urwał sie innt tryb albo ten dorabiany i poszedł w zebatki i urwał jakis inny. trzeba rozebrac i zobaczyc czy jest sens naprawiać
Offline
O k...a!
Offline
Nie wiem kto Ci naprawiał ale to ewidentnie źle naprawił.....
Offline
U nas jest łepek 28 lat co naprawia te wszystkie zachodnie klunkry. Kiedyś robił u korbanka w serwisie a teraz na swoim jest. Tak jak z nim gadałem to jak ma składać z części dorabianych to się tego nie podejmuje. Tylko oryginał, zamiennik albo używał z przeszczepu. Ale w sumie chłopak roboty ma od groma. W sezonie u ojca jeździ jaguarem. Jak kosił u brata to z nim jeździłem i przy noszeniu 4 ha qq miał kilka telefonów o naprawy więc ludzie to chcą. A jak sam mówi na warsztacie to przynajmniej spokojna robota nie to co na sieczkarni
Offline
Laszek mówisz może o Jarku ?
Ja pier... ale numer z tym ciągnikiem. Nie wiem czy wolałbym wadę materiału czy szarpać się z mechanikiem o jego winę.
Ostatnio edytowany przez Piotrek1990 (2018-09-26 08:30:50)
Offline
Ten dorabiany tryb to z jakiego materiału. Badaliście jakoś z czego był stary? Jakieś obróbki cieplnej były na nim robione?
U braciszka w robocie dorobili tak wierzyczkę do pługa obrotowego z materiałów "na oko" że pękła po 4 hektarach jak przyszedł gość z reklamacją to dopiero wtedy wysłali na badanie starą i zrobili kolejna za własne tym razem prawidłowo.
Offline