Witam
Panowie mam problem, jak można usunąć luz na wałku atakującym fortschritt 323, wałek ma około 4 mm luzu przód tył. Nie wiem jak mam się za to zabrać.
Offline
Zacznij od ściągnia maski . Wałek ma z tyłu nakrętkę tak więc od tego bym zaczął . Pytałem o cenę łożysk na atak to dobre tak po tysiaku .
Offline
Maskę to ja nawet nie wiem gdzie mam. Mam wyciągnięty silnik, sprzęgło kabinę podłogę tylny podnośnik,rozdzielacz elektrykę i wszystko co stało mi na przeszkodzie.
Można się dostać do tej nakrętki nie rozbierając skrzyni?
Offline
Współczuję ale trzeba rozbierać. W wątku Skrzynia biegów zerknij na stronę 48 post 952 będziesz wiedział dla czego .
Offline
Sebastian nie załamuj mnie. Prześledziłem chyba wszystkie wątki nie ma innego sposobu? Na ile ten luz jest groźny?
Offline
JAk już tyle rozebrałeś to reszte też bozbierzesz. Pójdzie szybciej niż szukanie obejścia problemu.
Powodzenia
Wariatów nie brakuje ....
Ostatnio edytowany przez Krzysiek (2018-01-26 22:13:29)
Offline
No właśnie tyle już rozebrałem ze nie chce pchać się jeszcze w skrzynie, tym bardziej ze po dogłębnych oględzinach wygląda całkiem przyzwoicie.
Offline
Jak rozbierzesz to zaraz jakieś łożysko znajdzie się do wymiany ,być może jakiś tryb lub przesówka... jak już tyle rozebrałeś to ja bym na Twoim miejscu rozebrał dalej i zrobił jak powinno być ,do wiosny jeszcze daleko ,zrobisz porządnie i masz pewne , nie rób prowizorki.
Offline
Rozebrałem sporo bo to miał być remont kapitalny. Nie mam odkręconej obudowy sprzęgła, ale pompa i przystawka jest zdemontowana bo i tak ciekła a pyzatym łatwiej było dobrać się do tulei łożyska oporowego bo była do wymiany.
Skrzynia wygląda naprawdę dobrze dlatego tak się upieram żeby tego nie ruszać.
Jak odjadę tylnym mostem to wystarczy żeby dobrać się do tego wałka czy jednak trzeba rozbierać poklei.
Offline