Niedawno stałem sie posiadaczem New Hollanda 7840 sle z 98 roku. Ma ktoś z forum takiego ? Przestał działać wałek po skończeniu siewu i wracając cały czas się kręcił . Rano odpalilem i nie mógł się włączyć. Podpinałem cewke pod prąd ale to nic nie zmieniło. Wałek można zatrzymać nawet na wysokich obrotach .
Offline
Jak coś mam machera dobrego NH z okolic Gostynia ale sporo jeździ po terenie jak coś daj nać
Offline
Andrew89 napisał(a):
Niedawno stałem sie posiadaczem New Hollanda 7840 sle z 98 roku. Ma ktoś z forum takiego ? Przestał działać wałek po skończeniu siewu i wracając cały czas się kręcił . Rano odpalilem i nie mógł się włączyć. Podpinałem cewke pod prąd ale to nic nie zmieniło. Wałek można zatrzymać nawet na wysokich obrotach .
mam 8340 ale nie pomoge
Offline
NH to największy badziew ale nie ważne zadzwoń to powiem Ci co zrobić bo pewnie sam sobie popsułeś jak znam życie.
Offline
Mam NH T4 i nie narzekam
Offline
tak to u mnie wygląda, jamir12 jedyna cewka pomiedzy pompami a zwolnicą to ta i nie ma ona nic wspolnego z WOM`em . rurka zasilająca jest na tym schemacie pod numerem 3
Offline
https://youtu.be/L-_pKJ_EbOU krótki filmik z pracy tym ciągnikiem film z kabiny bo nie ma kto nagrać z zewnątrz
Offline
to jednak kupiłes. oby służył. Widzę ze masz troche inaczej niz u mnie, ja wskaźniki mam elektroniczne cyfrowe
Offline
Ten ma pół analog. Ma dwa małe wyświetlacze jak w kalkulatorze i tam wyświetla błędy i przełożenie. Kalibracje skrzyni robiłem to na tych małych wyswietlaczach wyszło po 150 atm.
Offline
a jakos boje sie kalibracji robic.
wyświetlacze mam takie https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt … amp;uact=8
Offline
Nie bój się nic nie zepsujesz. Na którym szarpie? Mi jeszcze szarpie z c2 na c3 ale tego kalibracja nie usunie, trzeba kompa i ustawiać czas napełniania sprzęgła c3 . Jak chcesz to zadzwoń to się wymienimy wiedzą.
Offline
A o co konkretnie chodzi z ta kalibracja i kiedy powinno sie ja wykonywac i przy jakich skrzyniach?
Offline
Andrew89 napisał(a):
Nie bój się nic nie zepsujesz. Na którym szarpie? Mi jeszcze szarpie z c2 na c3 ale tego kalibracja nie usunie, trzeba kompa i ustawiać czas napełniania sprzęgła c3 . Jak chcesz to zadzwoń to się wymienimy wiedzą.
mi też z 2 na 3 troche szarpie, ale znosnie inne chodza idealnie
Offline
Fujitsu97 napisał(a):
A o co konkretnie chodzi z ta kalibracja i kiedy powinno sie ja wykonywac i przy jakich skrzyniach?
Kalibracja służy do ustalenia ciśnienia jakie jest potrzebne żeby zacisnąć tarczki w koszach od biegów zmienianych pod obciążeniem. Mowa tu o skrzyni 16x16. Każdy bieg ma swoją sekwencję i musi się programować komputer żeby wiedział jakich ciśnień używać żeby płynnie przechodzić między sekwencjami
A tu zdjęcie układu sterowania wom'em. U mnie winą braku sterowania był silikon. Jakimś cudem cząstka silikonu wielkości pestki z jabłka dostała się do tego układu i zatkala dziorke na trzpieniu od elektro-magnesu.
Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2017-04-12 07:40:16)
Offline
fajnie że zrobiłeś, koledze cząsteczka silikonu w czasie jazdy zablokowala orbitrol.
Offline
Ciężko by było samemu się za to zabrać gdybym nie wiedział co i jak. Nie ocenioną pomoc otrzymałem od osoby kryjącej sie pod nikiem wal-ker z elektrody http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2936283.html
Od niego mam serwisowke. Pożyteczna rzecz.
Offline
mógłbys mi podac procedure kalibracji?
Offline
Trzeba zagrzac olej(ok 15 min)
-wyłączyc silnik
-wszystkie dzwignie skrzyni na środek
-nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik
puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja)
silnik na ok 1240 obr
-wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy)
nacisnąc zająca i trzymać
-na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa...
jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk.
-to samo do żółwia.
-wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec.
na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprze
WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji ! Co do sprzęgła c3 i c4 to musisz zacząć od początku tylko w momencie kiedy tam było trzy wajchy do przodu, tu musisz wajchę pierwszą od drzwi zostawić na środku.
Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2017-04-12 21:14:54)
Offline
Mam pytanie o ciągnik z tej serii. Po puszczeniu tego sprzęgła z guzika na rewersie ciągnik rusza z dość sporym opóźnieniem. Zastanawiam się czy to znaczy, że coś się kończy czy one tak mają ??
Offline
raczej to kwestia zrobienia kalibracji
Offline