Ogłoszenie

Dział "zrób to sam" oraz "literaturai instrukcje" dostępny jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników tak więc zapraszam do rejestracji

Każdy nowy użytkownik proszony jest o wysłanie do mnie prywatnej wiadomości lub e-maila w celu odblokowania niektórych funkcji m.in. tworzenie nowych wątków!!! pozdro piotrfire :)

#1 2017-03-08 22:05:50

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Ford New Holland serii 40

Niedawno stałem sie posiadaczem New Hollanda 7840 sle z 98 roku. Ma ktoś z forum takiego ? Przestał działać wałek po skończeniu siewu i wracając cały czas się kręcił . Rano odpalilem i nie mógł się włączyć.  Podpinałem cewke pod prąd ale to nic nie zmieniło. Wałek można zatrzymać nawet na wysokich obrotach .

Offline

 

#2 2017-03-09 07:16:10

Pietia
cool
Skąd: Wielkopolska okolice Rawicza
Zarejestrowany: 2006-12-11
Posty: 2577
mieszkam w: Okolice Rawicza
Typ kombajnu: FORTSCHRITT
Typ ciągnika: Watacha rosjanów, ZT 303 pojechal w Bieszczady

Re: Ford New Holland serii 40

Jak coś mam machera dobrego NH z okolic Gostynia ale sporo jeździ po terenie jak coś daj nać

Offline

 

#3 2017-03-09 07:42:09

Pajej
cool
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2010-04-23
Posty: 5892
mieszkam w: Domu :-)
Typ kombajnu: Claas mercator 60, Fortschritt E 514
Typ ciągnika: T 25, C-360-3p, ZT 303, Ford 8340

Re: Ford New Holland serii 40

Andrew89 napisał(a):

Niedawno stałem sie posiadaczem New Hollanda 7840 sle z 98 roku. Ma ktoś z forum takiego ? Przestał działać wałek po skończeniu siewu i wracając cały czas się kręcił . Rano odpalilem i nie mógł się włączyć.  Podpinałem cewke pod prąd ale to nic nie zmieniło. Wałek można zatrzymać nawet na wysokich obrotach .

mam 8340 ale nie pomoge


Rolnik z powołania:-)

Offline

 

#4 2017-03-09 20:28:00

jamir12
cool
Zarejestrowany: 2010-03-17
Posty: 2836
mieszkam w: Sieradz
Typ kombajnu:
Typ ciągnika: MF 2680 , Renault R 78

Re: Ford New Holland serii 40

NH to największy badziew ale nie ważne zadzwoń to powiem Ci co zrobić bo pewnie sam sobie popsułeś jak znam życie.


Tel.795-243-626
Trudno jest byc zajebistym, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

Offline

 

#5 2017-03-10 18:25:15

maniek516b
doktorat z fortschritta
Zarejestrowany: 2011-01-20
Posty: 468
mieszkam w: Centrum, Łęczyca
Typ kombajnu: Fortschritt E-517 MDW
Typ ciągnika: pronar 1025A, New Holland T4.65, C-360 oraz t174

Re: Ford New Holland serii 40

Mam NH T4 i nie narzekam

Offline

 

#6 2017-03-10 19:06:59

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Re: Ford New Holland serii 40

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6425a0d5e736.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ac9f6d6ab154.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ce41fbd1289f.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f85be2139847.jpg

tak to u mnie wygląda, jamir12 jedyna cewka pomiedzy pompami a zwolnicą to ta i nie ma ona nic wspolnego z WOM`em . rurka zasilająca jest na tym schemacie pod numerem 3 
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1557e687e25a.jpg

Offline

 

#7 2017-04-10 23:59:30

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Re: Ford New Holland serii 40

https://youtu.be/L-_pKJ_EbOU krótki filmik z pracy tym ciągnikiem film z kabiny bo nie ma kto nagrać z zewnątrz

Offline

 

#8 2017-04-11 06:31:21

Pajej
cool
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2010-04-23
Posty: 5892
mieszkam w: Domu :-)
Typ kombajnu: Claas mercator 60, Fortschritt E 514
Typ ciągnika: T 25, C-360-3p, ZT 303, Ford 8340

Re: Ford New Holland serii 40

to jednak kupiłes. oby służył. Widzę ze masz troche inaczej niz u mnie, ja wskaźniki mam elektroniczne cyfrowe


Rolnik z powołania:-)

Offline

 

#9 2017-04-11 18:54:50

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Re: Ford New Holland serii 40

Ten ma pół analog. Ma dwa małe wyświetlacze jak w kalkulatorze i tam wyświetla błędy i przełożenie. Kalibracje skrzyni robiłem to na tych małych wyswietlaczach wyszło po 150 atm.

Offline

 

#10 2017-04-11 19:23:43

Pajej
cool
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2010-04-23
Posty: 5892
mieszkam w: Domu :-)
Typ kombajnu: Claas mercator 60, Fortschritt E 514
Typ ciągnika: T 25, C-360-3p, ZT 303, Ford 8340

Re: Ford New Holland serii 40

a jakos boje sie kalibracji robic.
wyświetlacze mam takie https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt … amp;uact=8


Rolnik z powołania:-)

Offline

 

#11 2017-04-12 00:56:21

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Re: Ford New Holland serii 40

Nie bój się nic nie zepsujesz. Na którym szarpie? Mi jeszcze szarpie z c2 na c3 ale tego kalibracja nie usunie, trzeba kompa i ustawiać czas napełniania sprzęgła c3 . Jak chcesz to zadzwoń to się wymienimy wiedzą.

Offline

 

#12 2017-04-12 02:29:20

Fujitsu97
doktorat z fortschritta
Zarejestrowany: 2008-02-24
Posty: 549
mieszkam w: Świętokrzyskie
Typ kombajnu: Fortschritt E514 Siewnik Nordstein CLP300,pług PHX, talerzówka BDT
Typ ciągnika: C360, MF 2685

Re: Ford New Holland serii 40

A o co konkretnie chodzi z ta kalibracja i kiedy powinno sie ja wykonywac i przy jakich skrzyniach?

Online

 

#13 2017-04-12 06:18:49

Pajej
cool
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2010-04-23
Posty: 5892
mieszkam w: Domu :-)
Typ kombajnu: Claas mercator 60, Fortschritt E 514
Typ ciągnika: T 25, C-360-3p, ZT 303, Ford 8340

Re: Ford New Holland serii 40

Andrew89 napisał(a):

Nie bój się nic nie zepsujesz. Na którym szarpie? Mi jeszcze szarpie z c2 na c3 ale tego kalibracja nie usunie, trzeba kompa i ustawiać czas napełniania sprzęgła c3 . Jak chcesz to zadzwoń to się wymienimy wiedzą.

mi też z 2 na 3 troche szarpie, ale znosnie inne chodza idealnie


Rolnik z powołania:-)

Offline

 

#14 2017-04-12 07:20:02

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Re: Ford New Holland serii 40

Fujitsu97 napisał(a):

A o co konkretnie chodzi z ta kalibracja i kiedy powinno sie ja wykonywac i przy jakich skrzyniach?

Kalibracja służy do ustalenia ciśnienia jakie jest potrzebne żeby zacisnąć tarczki w koszach od biegów zmienianych pod obciążeniem. Mowa tu o skrzyni 16x16. Każdy bieg ma swoją sekwencję i musi się programować komputer żeby wiedział jakich ciśnień używać żeby płynnie przechodzić między sekwencjami

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/825acb38721b.png

A tu zdjęcie układu sterowania wom'em. U mnie winą braku sterowania był silikon. Jakimś cudem cząstka silikonu wielkości pestki z jabłka dostała się do tego układu i zatkala dziorke na trzpieniu od elektro-magnesu.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e980d1cf35e6.jpg

Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2017-04-12 07:40:16)

Offline

 

#15 2017-04-12 08:31:04

Fenol
cool
Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2007-06-08
Posty: 3746
mieszkam w: Czarnej Dupie
Typ kombajnu: niestety Bizon Z056
Typ ciągnika: ZT323, 385

Re: Ford New Holland serii 40

fajnie że zrobiłeś, koledze cząsteczka silikonu w czasie jazdy zablokowala orbitrol.


Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

Offline

 

#16 2017-04-12 19:24:03

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Re: Ford New Holland serii 40

Ciężko by było samemu się za to zabrać gdybym nie wiedział co i jak. Nie ocenioną pomoc otrzymałem od osoby kryjącej sie pod nikiem wal-ker z elektrody http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2936283.html

Od niego mam serwisowke. Pożyteczna rzecz.

Offline

 

#17 2017-04-12 20:00:19

Pajej
cool
Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 2010-04-23
Posty: 5892
mieszkam w: Domu :-)
Typ kombajnu: Claas mercator 60, Fortschritt E 514
Typ ciągnika: T 25, C-360-3p, ZT 303, Ford 8340

Re: Ford New Holland serii 40

mógłbys mi podac procedure kalibracji?


Rolnik z powołania:-)

Offline

 

#18 2017-04-12 21:11:55

Andrew89
cool
Skąd: Kalinowice Górne
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1839
mieszkam w: Kalinowice Górne DZA
Typ kombajnu: E-514 ; B-201
Typ ciągnika: Fortschritt 325 A,Ford New Holland 7840, Zetor 8011 C-360 ostrówek K 162

Re: Ford New Holland serii 40

Trzeba zagrzac  olej(ok 15 min)
-wyłączyc silnik
-wszystkie dzwignie skrzyni na środek
-nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik
puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja)
silnik na ok 1240 obr
-wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy)
nacisnąc zająca i trzymać
-na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa...
jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk.
-to samo do żółwia.
-wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec.
na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprze
WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji ! Co do sprzęgła c3 i c4 to musisz zacząć od początku tylko w momencie kiedy tam było trzy wajchy do przodu, tu musisz wajchę pierwszą od drzwi zostawić na środku.

Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2017-04-12 21:14:54)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo