Po żniwach myśle coś w zamian za forszaja jak fundusze pozwolą , zastanawiam się nad renaultem , fergusonem bądź czymś takim jak Ty posiadasz czyli case
Konkretnego modelu nie mam ale tak od modelu 110.XX w góre bo to seria 6 cylindrowców,na rocznik nie patrze liczy się stan . Jak dla mnie to wszystko mechaniczne , rewers, podnośnik i półbiegi , klimatyzajcą bym nie pogardził . Interesują mnie ceny bo na allegro itp niektóre są kosmiczne.
Ostatnio edytowany przez Tadeuszchelinski (2013-06-02 12:11:30)
Offline
tylko te z symbolem 54 mają elektryczny rewers a to nie jest za dobre
Offline
54 mają też mechaniczny. A ile będziesz miał około do przeznaczenia na zakup?
Offline
XXX.54 mechaniczny rewers także w nim jest . Różnice wynikają raczej tylko w wyglądzie maski (grilla przedniego) .
Do 35-40 tyś zł znajdzie się coś sęsownego ? Oczywiście cena czym mniejsza tym lepiej dla mnie ale to wiadomo.
Offline
Może teraz kiedyś pojadę do niego to bym pogadał
Offline
Ten handlarz ściąga ładne sprzęty z Anglii
http://allegro.pl/renault-110-54-klima- … 63101.html
Offline
Jak mi się pogorszy to po pracach jesiennych może będzie mój MF do sprzedania.
Offline
Pietia fakt ten ciągniczek całkiem zacny , zapisze numer
Offline
jamir kłopty ze zdrowiem?
Offline
całkiem ładny lecz plus VAT Jamir co się dziej ?
Offline
Tadeuszchelinski brałem od niego kiedyś Belarusa z Anglii ładne sprzęty ściąga fakt może nie najtańsze czasami lepiej dac troche więcej i być spokojnym.
Offline
Wiem o czym mówisz, też już się przekonałem nie raz nie dwa , że lepiej dołożyć trochę wiecej niż później pluć sobie w brode. Jeżeli rzepaki ładnie dadzą z ha i cena będzie dobra to napewno odezwę się do tego Pana i będę szukał Renault-a , a jeżeli żniwa będą słabe to także zrobie zamiane ale na zt323. Z marki renault jak narazie miałem tylko auta, trzy sztuki r19, megane, i teraz mam lagune 2 dci 2002r initiale paris, wiekszość osób psioczy na francuzy , ja jak do tej pory jestem bardzo zadowolony i do tego ten komfort .
Wracając do ciągników co to jest ten cały "acet" w renówkach ? Posiadają te ciągniki blokade przedniego mostu ? Jakby mi się trafiła wersja tx z amortyzowaną kabiną i klimą i tuzem przednim to była by bajka bedziemy myśleć po żniwach a narazie gromadzę info i numery
Offline
Ten handlarz faktycznie sprzęty ma nie złe , byłem u niego z kolega oglądać ciągnik facet bez oporów odpalał każdy ciągnika żeby sobie obejrzeć , no i to ode mnie 20 km .
Offline
Paweł masz rację młody chłopak ale bardzo obrotny zobacz nic długo u niego nie stoi jak brałem Belarusa przyjechały znim na tirze balotnice JD 3 lub 4 sztuki w ten sam dzień wszystkie sprzedał widziałem na własne oczy super stan całe nie pogięte ani spawane
Offline
wojtas napisał(a):
całkiem ładny lecz plus VAT Jamir co się dziej ?
Spokojnie Panowie ze zdrowiem wszystko ok jak na razie ale znów chyba zaczyna mi się chciec czegoś lepszego jeszcze a nie wiem po co mi to i ot chyba pogarsza mi się z głową i to pewnie z nudów. Co do mojego MF to nadal dopieszczam i prawie już wszystko mam doprowadzone do stanu idealnego co nigdy mi się nie zdarzało żeby aż tak się bawic.
Offline
Pietia napisał(a):
Ten handlarz ściąga ładne sprzęty z Anglii
http://allegro.pl/renault-110-54-klima- … 63101.html
Ciągnik sprzedany, a właśnie miałem jechać go oglądąć Grrrrr...
Offline
Koledzy, mam mały dylemat. Od jakiegoś czasu szukam Renault 110.54, w wersji mechanicznej (mechaniczny rewers i podnośnik, bez półbiegów). Za to chętnie z kabiną na sprężynach i klimatyzacją (ale nie jest to konieczne). Niestety po kilkumiesięcznych poszukiwaniach nic sensownego nie udało mi się znaleźć, a ciągnika z powyższego linku nie zdążyłem nawet zobaczyć.
Ostatnio niedaleko mnie znalazłem Renault 133.54, chyba z wszystkim co może w tym ciągniku być: rewers elektromechaniczny, półbiegi, EHR, klima, kabina amortyzowana, nawet przedni TUZ (który też będzie mi potrzebny - gdybym kupił ciągnik bez przedniego TUZa to musiałbym dorobić). Dodatkowo cena przystępna, a ciągnik po takich szybkich oględzinach wydaje się być całkiem ok.
I teraz mam ten dylemat, szukać dalej mechanicznej wersji 110.54, czy brać ten dobrze wyposażony egzemplarz 133.54? Cena zbliżona, gabarytowo to takie same ciągniki, różnica około 20KM. Chociaż nawet te 100KM w 110.54 to jak dla mnie za dużo.
Ciągnik ma pracować głównie z ładowaczem czołowym (sianokiszonka w balotach), pługiem obrotowym, beczką 6500l, zimą z pługiem do odśnieżania a na jesieni do rozgarniania i ugniatania kukurydzy na kiszonkę.
Do tej pory odrzucałem elektrohydrauliczny rewers i EHR bo boję się o problemy i kłopotliwe naprawy, ale ostatnio stwierdzam że Renówka z Turem musi mieć elektrohydrauliczny rewers żeby się wygodnie pracowało (dźwignia rewersu mechanicznego jest po prawej stronie, jeśli jest elektrohydrauliczny to wtedy przy kierownicy po lewej).
Co radzicie?
Aha, jeszcze jedno - sprzedający twierdzi, że rewers do tyłu nie zawsze zaskakuje, mógłby to zrobić przed sprzedażą, ale jeszcze nie wiem na jakich warunkach..
Ostatnio edytowany przez Maryush (2013-06-16 12:49:17)
Offline
marysiu jeśli ta renata ma w kabinie po prawej takie ustrojstow do sterowania skrzynia i podnośnikiem to nie zawracaj sobie głowy bo to nie wypał ... jak mozesz to bierz taką mechaniczną wyjdziesz na tym lepiej ... tamto elekto sterowanie to porażka
oo znalazłem http://otomoto.pl/ciagnik-rolniczy-rena … 07300.html
jeśli ma takie coś jak w tej w środku to daj se siana... wszystkim to problemy sprawiało ... puki działało jeszcze jeszcze później same problemy
Offline
wojtas to nie te modele
sam oglądałem (szukałem 145.54 lub 155.54) kilka i po rozmowie z jednym handlarzem zgłupiałem stwierdził że ten rewers i półbiegi są takie same w mechanicznej tylko że tam dajesz wajchą a tu tłoczek i że to jest najczęstsza usterka sprowadzanych renat pęknięta linka od sprzęgła i biegi tłoczek wbija na ch..a
Offline
133.54 o którym pisałem ma takie wyposażenie jak ten z ogłoszenia:
http://otomoto.pl/renault-120-54-A324917.html
Zauważyłem jeszcze jedno, w ciągnikach z elektrohydraulicznym rewersem sprzęgło chodzi leciutko, bez żadnego oporu (dwa takie oglądałem). W wersji mechanicznej sprzęgło zachowuje się tradycyjnie. Czy to normalne?
Wojtas, ustrojstwa o których piszesz występują w tych największych Renówkach, ale ich w ogóle nie biorę pod uwagę.
Offline