Ogłoszenie

Dział "zrób to sam" oraz "literaturai instrukcje" dostępny jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników tak więc zapraszam do rejestracji

Każdy nowy użytkownik proszony jest o wysłanie do mnie prywatnej wiadomości lub e-maila w celu odblokowania niektórych funkcji m.in. tworzenie nowych wątków!!! pozdro piotrfire :)

#41 2011-07-29 21:50:17

jaro12
aktywny
Zarejestrowany: 2009-07-19
Posty: 66
mieszkam w: lubelskie
Typ kombajnu: e 512
Typ ciągnika: c 330 MF 565

Re: filtry oleju i czujniki

Założyłem dziś fitr od Piotra i wykręciłem czujnik różnicowy. W środku nie ma sprężynki a na końcu jest tłoczek i lekko się porusza do przodu i do tylu ale sprężynki nie ma. Musi być ta sprężynka? Po co ktoś to wyjął?

Offline

 

#42 2011-08-01 09:14:37

PiotrK
cool
Skąd: Woj. kuj.-pom. - Grudziądz
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 2707
Serwis

Re: filtry oleju i czujniki

Sprężynka musi być, bo to jest nieodłączna część tego czujnika. Ktoś to wyjął i później albo zgubił, albo zapomniał włożyć. Potem nie wiedział dlaczego ciągle pali mu się kontrolka i żeby ją zgasić, całkowicie odłączył czujnik. Pamiętaj tylko, żebyś nie zakładał obojętnie jakiej sprężynki, bo ona musi być ściśle określona. Ten czujnik, dzięki właśnie tej sprężynce, odpowiednio współpracuje z zaworem bezpieczeństwa i działanie tych elementów musi odpowiednio zgrywać się w czasie. Jeżeli miałbyś założyć inną sprężynkę, to nie będzie to miało sensu.


www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp img/smilies/smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#43 2012-06-24 13:45:01

kamil3993
doktorat z fortschritta
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 718
mieszkam w: Lubień Kujawski
Typ kombajnu: Deutz Fahr M 35.70
Typ ciągnika: Renault 120.14 i Temis 630Z

Re: filtry oleju i czujniki

Witam . mam takie male pytanie odnosnie filtra oleju w e-514 . dostane go wszędzie?? czy wyczyscic sie go da jakos??

Offline

 

#44 2012-06-24 13:47:44

ojanusz
cool
Zarejestrowany: 2008-05-03
Posty: 1662
mieszkam w: okolice Płocka
Typ kombajnu: Massey Ferguson 36RS
Typ ciągnika: FORD TW 15,MF 397T,

Re: filtry oleju i czujniki

Kup nowy najlepiej u piotrak w Grudziądzu (zakładka serwis).

Ostatnio edytowany przez ojanusz (2012-06-24 13:50:10)


Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...img/smilies/wink

img/smilies/smile E-516 na części. img/smilies/smile

Offline

 

#45 2012-06-30 21:53:25

MR.PODLASKI
udzielający się
Skąd: Podlasie
Zarejestrowany: 2011-08-20
Posty: 26
mieszkam w:
Typ kombajnu: e512
Typ ciągnika:

Re: filtry oleju i czujniki

witam, moje pytanie też wiąże się ze wskazówką ciśnienia oleju, jeden z forumowiczów twierdził że u niego najpierw stoi a potem drży wskazówka, u mnie jest inaczej, dawniej wskazówka była dosyć żwawa, zależało to od obrotów silnika, w tym roku wymieniłem przewód ciśnienia od filtra do wskaźnika, zalałem nowy olej i wskazówka jest jakaś niemrawa, wchodzi na zielone pole bez problemu ale stoi w miejscu gdy dodaję gazu, gdzie szukać  przyczyny? w kulce i sprężynce czy może sam wskaźnik się zacina(niedawno podnosiłem i odwracałem pulpity ze wskaźnikami)?

dodam od siebie, bo widzę że dużo dyskutujecie o zgniatających się filtrach oleju, że u mnie zamiast filtra oleju są takie jakby metalowe dyski z siateczkami, są osadzone na dorabianej, metalowej rurce

Offline

 

#46 2012-06-30 22:34:37

Piotrfire
Administrator
Skąd: dolnośląskie Mietków
Zarejestrowany: 2006-11-12
Posty: 4292
mieszkam w: Proszkowice
Typ kombajnu:
Typ ciągnika:

Re: filtry oleju i czujniki

Metalowe dyski to stary typ filtra ja też mam takie w 303 i nie zamieniam na papierowe. Jeśli zaś chodzi o wskazówkę ciśnienia to chyba dobrze że nie drży. Skoro po zgaszeniu silnika opada do zera  a po zapaleniu wędruje na zielono to nie ma się czym przejmowac


Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

Offline

 

#47 2012-06-30 23:11:10

MR.PODLASKI
udzielający się
Skąd: Podlasie
Zarejestrowany: 2011-08-20
Posty: 26
mieszkam w:
Typ kombajnu: e512
Typ ciągnika:

Re: filtry oleju i czujniki

drżenie to za mocno powiedziane, ona wcześniej pokazywała na bieżąco zmieniające się ciśnienie, a teraz jakby zatrzymywała się w jednej pozycji na zielonym, jak gaszę kombajn opada na czerwone, wolałbym żeby wróciło do stanu poprzedniego tylko nie wiem od czego zacząć

Offline

 

#48 2012-07-01 07:15:02

przemo
doktorat z fortschritta
Skąd: Wielkopolska
Zarejestrowany: 2008-02-27
Posty: 616
mieszkam w:
Typ kombajnu: E 514 MDW
Typ ciągnika:

Re: filtry oleju i czujniki

Powietrze w nowym przewodzie daje taki efekt?

Ostatnio edytowany przez przemo (2012-07-01 07:15:18)

Offline

 

#49 2012-07-01 09:41:55

korner2
doktorat z fortschritta
Skąd: Kuj.-Pom.
Zarejestrowany: 2009-11-08
Posty: 629
Typ kombajnu: International 923
Typ ciągnika: Fortschritt zt 303, Ursus C 360

Re: filtry oleju i czujniki

U mnie po remoncie silnika wskazówka wchodzi na 5,5 i stoi czyli jest genialnie img/smilies/smile

Offline

 

#50 2012-07-09 07:42:09

PiotrK
cool
Skąd: Woj. kuj.-pom. - Grudziądz
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 2707
Serwis

Re: filtry oleju i czujniki

MR.PODLASKI napisał(a):

witam, moje pytanie też wiąże się ze wskazówką ciśnienia oleju, jeden z forumowiczów twierdził że u niego najpierw stoi a potem drży wskazówka, u mnie jest inaczej, dawniej wskazówka była dosyć żwawa, zależało to od obrotów silnika, w tym roku wymieniłem przewód ciśnienia od filtra do wskaźnika, zalałem nowy olej i wskazówka jest jakaś niemrawa, wchodzi na zielone pole bez problemu ale stoi w miejscu gdy dodaję gazu, gdzie szukać  przyczyny? w kulce i sprężynce czy może sam wskaźnik się zacina(niedawno podnosiłem i odwracałem pulpity ze wskaźnikami)?

dodam od siebie, bo widzę że dużo dyskutujecie o zgniatających się filtrach oleju, że u mnie zamiast filtra oleju są takie jakby metalowe dyski z siateczkami, są osadzone na dorabianej, metalowej rurce

A czy przy tym nie czyściłeś tych metalowych dysków z siteczkami? Jak je czyściłeś, to musiałeś je rozkręcić, a jak je rozkręciłeś, to musiałeś je skręcić i jeżeli skręciłeś je za mocno, to właśnie dokładnie takie problemy powinny się pojawić z ciśnieniem oleju...


www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp img/smilies/smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#51 2013-09-15 21:48:52

tomek1974
cool
Skąd: Wielkopolska
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 5164
mieszkam w: Głogowa
Typ kombajnu: Fortschritt 516 B+Claas Matador
Typ ciągnika: 323,c330,303

Ostrzeżenia: 2

Re: filtry oleju i czujniki

Mam pytanko ,jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku u 516.Bo u mnie coś jest nie tak ,założyłem zegar od stara i skala jest do 6 atm , jak odpalę bestie to ciśnienie jest cały czas na 6 atm i wydaje mi się za wysokie i zastanawiam się czy ktoś nie podłożył za dużo podkładek pod sprężynę.

Offline

 

#52 2013-09-15 21:57:12

Laszek
cool
Zarejestrowany: 2012-04-01
Posty: 7124
mieszkam w: Śmiłowo, Piła WLKP
Typ kombajnu: E516B na części, E514
Typ ciągnika: zt 303, Belarus 1025, C360, C 355, C328

Re: filtry oleju i czujniki

jak miałem silnik V to jak był zimny i na całym gazie też szedł na 6


E 516 na części
Telefon 695 076 269

Offline

 

#53 2013-09-15 23:17:45

tomek1974
cool
Skąd: Wielkopolska
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 5164
mieszkam w: Głogowa
Typ kombajnu: Fortschritt 516 B+Claas Matador
Typ ciągnika: 323,c330,303

Ostrzeżenia: 2

Re: filtry oleju i czujniki

No to mnie uspokoiłeś ,widocznie mają ustawiony zawór na 6 atm.

Offline

 

#54 2013-09-16 21:47:09

PiotrK
cool
Skąd: Woj. kuj.-pom. - Grudziądz
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 2707
Serwis

Re: filtry oleju i czujniki

Tomek, a w tym E516, to jaki masz silnik?


www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp img/smilies/smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#55 2013-09-16 22:51:19

Laszek
cool
Zarejestrowany: 2012-04-01
Posty: 7124
mieszkam w: Śmiłowo, Piła WLKP
Typ kombajnu: E516B na części, E514
Typ ciągnika: zt 303, Belarus 1025, C360, C 355, C328

Re: filtry oleju i czujniki

V8, ulubiony przez Ciebie img/smilies/smile


E 516 na części
Telefon 695 076 269

Offline

 

#56 2013-09-16 23:01:01

PiotrK
cool
Skąd: Woj. kuj.-pom. - Grudziądz
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 2707
Serwis

Re: filtry oleju i czujniki

Nie, no ja tam lubię każdy silnik, gorzej z właścicielami, gdy przyjdzie do ich naprawy czy poważniejszego remontu img/smilies/smile


www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp img/smilies/smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#57 2016-05-14 20:28:47

misiek
doktorat z fortschritta
Zarejestrowany: 2007-07-28
Posty: 919
Typ kombajnu: kiedyś E-512, teraz sąsiad
Typ ciągnika: c-335(w. eksportowa), białoruś JUMZ,ZT 323A

Re: filtry oleju i czujniki

Panowie rozwiązaliście może problem ze zgniatającym się filtrem? Dzisiaj wyciągnąłem zgnieciony filtr:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/9a3a2a01127d.jpg
Co mnie zaciekawia (martwi) godzinę po zgaszeniu silnika w obudowie filtra dalej był olej:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/63bbb0a69660.jpg
A tulejka wygląda tak:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/97cb48669a5e.jpg
Co może być przyczyną takiego zgniatania i zatrzymywania oleju w obudowie silnika?

Offline

 

#58 2016-05-14 21:49:15

tomek1974
cool
Skąd: Wielkopolska
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 5164
mieszkam w: Głogowa
Typ kombajnu: Fortschritt 516 B+Claas Matador
Typ ciągnika: 323,c330,303

Ostrzeżenia: 2

Re: filtry oleju i czujniki

bo to nie filtr od piotra

Offline

 

#59 2016-05-14 22:02:29

misiek
doktorat z fortschritta
Zarejestrowany: 2007-07-28
Posty: 919
Typ kombajnu: kiedyś E-512, teraz sąsiad
Typ ciągnika: c-335(w. eksportowa), białoruś JUMZ,ZT 323A

Re: filtry oleju i czujniki

A olej w obudowie filtra?

Offline

 

#60 2016-05-15 22:12:58

tomek1974
cool
Skąd: Wielkopolska
Zarejestrowany: 2008-08-03
Posty: 5164
mieszkam w: Głogowa
Typ kombajnu: Fortschritt 516 B+Claas Matador
Typ ciągnika: 323,c330,303

Ostrzeżenia: 2

Re: filtry oleju i czujniki

ano od razu nie spłynie

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo