Fenol - kręciłem się koło Zetora i o ile dobrze pamiętam, a pamięć mam raczej dobrą, to w Proximie jest rewers elektrohydrauliczny. We Froterze jest machaniczny.
Offline
Oj ja nawet o to nie pytałem bo zawsze sądziłem że jest zwykły mechaniczny i nic ponad to.
Offline
rudemenes napisał(a):
Fenol - kręciłem się koło Zetora i o ile dobrze pamiętam, a pamięć mam raczej dobrą, to w Proximie jest rewers elektrohydrauliczny. We Froterze jest machaniczny.
nie wiem jak w forterze ale w proximie jest mechaniczny a elektrohydrauliczny jest tylko w proximie power
Offline
Masz rację - kręciłem się koło wersji Power a zapomniałem, że jest jeszcze Plus.
Offline
Masakra, jak sobie pomyślę ile za tą "połowę" wstawiłbym byków... Ciekawe ile taka przyjemność kosztuje...
Offline
Zetor Proxima Power 105 (100 KM) w dobrej konfiguracji ok 130 - 140 tys netto.
Offline
kolejny miesiąc i już 140 na liczniku z czego ostatnie 100 zrobił w sierpniu. Awarie a raczej wady fabryczne:
- wymieniony zamek drzwi bo się przycinał,
- po 10 godzinach wymieniony oring na czujniku w pompie paliwowej bo ciekło.
Czy spalona żarówka w halogenie podlega gwarancji ??
Offline
Nie podlega.
Offline
Przeglądam włąśnie stronę Farmtraca i zauważyłem że nawet ten największy ma taki sam silnik jak ten 675. Nasuwa się myśl że z takiego mniejszego można zrobić większego...
Offline
Fenol napisał(a):
Przeglądam włąśnie stronę Farmtraca i zauważyłem że nawet ten największy ma taki sam silnik jak ten 675. Nasuwa się myśl że z takiego mniejszego można zrobić większego...
Teoretycznie można, ale czy warto? Może i będzie miał większą moc, ale resztę- hydraulika, ilość biegów, udźwig tuz i itp z słabszej wersji.
Offline
w końcu to 4400 pojemność to musi się dać. Dokładamy intercooler, większe turbo, zwiększamy dawkę paliwa i można uzyskać jeszcze więcej jak te zakładane 110KM w najmocniejszym FT. New Holland w T5 z pojemności 3400 uzyskuje ponad 110KM. Swoją drogą to zwróćcie uwagę że wiele ciągników ma takie same silniki a rozbieżność mocy bardzo duża bo co za sens robić różne silniki.
ps: mój FT 675 na chwilę obecną przepracowane 620 godzin w 18 miesięcy.
Offline
jednym słowem się amortyzuje i tak ma być.
Offline
zorak a jak z paleniem w zimę ?? gada czy się męczy
Offline
garażuje go w stodole i temperatura jest praktycznie taka jak na zewnątrz tyle że nie wieje i nie pada to tej zimy było najniżej -14 i kilka sekund na podgrzanie świec i gada od razu równiutko. Zeszłej zimy w największy mróz w jaki go paliłem to -22 i 2 razy podgrzanie świec i pali od razu tylko pierwsze kilka sekund to było falowanie obrotów a po kilku sekundach już równa praca. W taki mróz gorzej z hydrauliką bo przez 5 min zanim się troszkę olej rozgrzeje to kiera stawia opór.
Offline
no to własnie to palenie urzeka człowieka .... tak powinno być
Offline
zobaczymy za kilka/kilkanaście lat ale mam nadzieję że nie będzie problemu. Można jeszcze zamontować grzałkę w blok którą chciałem wziąć ale diler mi odradził. Twierdził że to niepotrzebnie wydane pieniądze bo te silniki nie mają problemu zimą - puki co się nie mylił.
Offline
Pochwale się że prawdopodobnie w przyszłym tygodniu przyjedzie 685:)
Offline
Niech tylko będzie Ci posłuszny i grzeczny
Offline
ile taka przyjemnośc kosztuje??
Offline
Około 120 bo kupowałem jeszcze kosiarkę i targowałem całość. Zszedł z ceny bo rok na placu stał normalnie to katalogowo z moim wyposażeniem 135-140
Ostatnio edytowany przez niewydostanieszsie (2013-08-30 21:58:08)
Offline