nic tam nie cieknie odziwo ze spostrzeżeń co niektórych że cieknie jak z druszlaka to się pod żadnym pozorem nie zgodzę poci się tak jak już gdzies napisałem tylko i wyłącznie z okolic drążka od wzmacniacz mometu .. i tyle
Offline
Wojtas przyczyny opuszczania pługa mogą byc trzy:rozdzielacz pod kierownicą rozdzielacz siłowy pod pdłogą na wprost siedzenia lub uszczelnienie tłoka w siłowniku. Jest tam zwykły oring. Najpierw bym sprawdził siłownik(koszt zestawu uszczelnień około 25PLN) jeśli to nie pomoże spróbował bym z rozdzielaczem siłowym możesz go wymienic (koszt około 450 PLN) lub jeśli nie używasz to można go wyżucic , podłączasz węże od siłownika pod rozdzielacz pod kierownicą a cienką rurkę która idzie z rozdzielacza pod kierownicą na rozdzielacz siłowy podłączasz na przelew do zbiornika oleju,magistrale ciśnieniowa na rozdzielacz siłowy zaślepiasz. Tak mam zrobioną hydraulikę w jednym Rusku i działa już kilka lat bez awarii.Ale jak Ci mówiłem na początku zacznij od siłownika, to podstawa.Myślę że rozdzielacz pod kierownicą będzie ok ale gdyby nie nowy kosztuje ok 330 PLN. Pozdrawiam. W razie problemów pomogę.
Offline
To,że pociągnie to ja wiem. Ciągam 3m na kolach famarolu , a tą którą chcę kupić jest zawieszana i waży ok 1t.
Offline
to przeciesz ciągana jest wygodniejsza ... tak mi sie wydaje ... i z tą 1 t to będize cięzko dośc że ona szeroka to jeszcze pewnie trochę długa
Offline
No więc tak pojawił sie problem z rozrusznikiem ... mianowicie ma cholerne opory podczas odpalania ... jak zimny to w ogóle nie odpali jak ciepły to kreci ale nie tak jak powinien zawiozłem do sprawdzenia wszystko ok a ciągnik na zaciag pali jak trzeba czyli 1 obr i już chodzi 1 akumulator wsadzony 175Ah czy to mało ?? rozruch 12V może ktoś coś podpowie ?? wina kabli ?? za cieńkie czy co ?
Offline
Te same objawy miałem w 912 na ciepło palił ale z oporem a zimny nawet nie obrócił i rozrusznik miał nowe tulejki oraz szczotki ale na komutatorze już nie było rowków i chyba dlatego tak się działo . Wymieniłem na szybkoobrotowy z magnetona i przy -17 palił bez podgrzewania na płynie .
Offline
te szybko obrotowe są coś warte?? czy gówno warte ?? bo mam w zetorze zdechnięte aku ( zima swoje zrobiłą) i rozmyślam nad wstawieniem takowego rozrusznika i jednego aku będzie taniej co o tym sądzicie ??
Offline
Ja mojego 3p z szybkoobrotowym rozrusznikiem to całe lato paliłem na starym aku z malucha
Offline
zaluz to mtz rozrusznik na 24v i dwa aku 140ah i pali nawet przy -40stopniach ja tak mam i nigdy mnie nie zawiodl przez 7 lat pali na kopa
Offline
Te rozruszniki szybko obrotowe to super sprawa,od tygodnia mam taki w c-330,ciągnik cieżko palił jak był zimny nawet przy dotatnich temperaturach a przy ujemnych to masakra,teraz przy -15 podrzewam 20 sek swiece żarowe i dwa obroty wałem i silnik chodzi,akumulatory z 2002 roku,sąsiad ma taki rozrusznik w ursusie 1224 i tez bardzo sobie go chwali.
Offline
marczi powiedz mi czy ten sąsiad załozył do 1224 rozrusznik na 12V czy na 24V ?? bo też mnie to świerzbi
Offline
Na 24V,na poczatku maiał dwa stare akumulatory 74Ah ale padły i teraz ma dwa 100Ah.
Offline
Witam
Mam Zetora 8011 i w zeszłym roku zaczął ciężko palić kupiłem nowe aku i dalej klapa. Na wiosnę w tym roku kupiłem nowy rozrusznik z przekładnią i szatan nie kogut pali na dotyk
Offline
czyli warto się w to bawic o to mi chodziło bo taniej będzie kupic rozrusznik i aku niż 2 akumulatorki 120Ah
Offline
Napewno warto,u nas coraz wiecej ludzi zakłada te rozruszniki i nikt złego słowa na ich temat nie powie,polecam.
Offline
1 akumulator to starcza ale do 330. Do 912 to wstaw 2 i to najlepiej po 195Ah i z prądem 1000A. Mam ten rozrusznik i jest lepiej ale w mrozy to naprawdę jest co kręcić dla tego rozrusznika. Może przez gęsty olej u mnie (mam z beczki superol cc) ale w mrozy ten typ tak po prostu ma, możesz nad nim skakać, modlić się a i tak jest ciężko
Offline
Wojtas też polecam te rozruszniki szybkoobrotowe ,mam w mtz-cie chyba chiński albo z Bangladeszu sam nie wiem bo nic na nim nie jest napisane( był najtańszy) i działa.
Offline
Kupiłem do trzydziestki za 540 zł, oryginalny czeski. Na gwarancji był w Czechach dwa razy. Kręci bo kręci - szaleństwa nie ma.
Offline
Ja kupiłem z allegro za 259zł i jak narazie jestem bardzo zadowolony.
Offline
nie wiem zaryzykuje i sam się przekonam najwyżej
Offline