witam posiadam taki silnik fabrycznie nowy który stał 20 lat w moim zt 300 na tablice znamionowej jest napisane 43kw http://www.youtube.com/watch?v=3_TUWNk_3Xo
Offline
piękna gnojara! silnik pięknie gra poezja.
Offline
ciekawy pomysł, do kosiarki jak znalazł
Offline
mam taki silnik zamontowany w zt300 pieknie chodzi ponmoc nie był uzywany jak go kupiłem za 1000zł tylko jeden ma minus ma 46kw /1500 obr
http://www.fothost.pl/upload/10/05/b9baf565.jpg
http://www.fothost.pl/upload/10/05/7cd21563.jpg
Offline
Alex4520, ale oznaczenie tego silnika w tytule, to chyba jest trochę inne, co?
Lolekzetor, Bo to chyba jest silnik z agregatu i zawsze możesz go trochę jeszcze "podkręcić". Ten silnik na tych fotkach, to jest Twój? Fajny, taki czysty...
Ostatnio edytowany przez PiotrK (2010-11-08 22:05:37)
Offline
Powiedz jakie jest oznaczenie, bo to ja przeniosłem posty do nowego wątku i dałem taki tytuł. Nie znam tych silników, więc wpisałem pierwszy lepszy typ
Offline
Już się robi 4VD 14,5/12-1 SRL (różnie może być tylko z tą jedynką po dwunastce)
Offline
Offline
Senk juu.. Zawsze do usług
Offline
PiotrK napisał(a):
Alex4520, ale oznaczenie tego silnika w tytule, to chyba jest trochę inne, co?
Lolekzetor, Bo to chyba jest silnik z agregatu i zawsze możesz go trochę jeszcze "podkręcić". Ten silnik na tych fotkach, to jest Twój? Fajny, taki czysty...
teraz skapowałem tą aluzję hehehhe
dwa dni go czyściłeś
Piotrze a co to za silnik:
http://allegro.pl/ifa-v-4-silnik-chlodz … 71843.html
może powtarzam już istniejące pytanie ale szukam o nim informacji i nic nie znalazłem
tu jest spis silników ale za chiny nie mogę dokapować który to jest,
http://www.ddr-landmaschinen.de/technik … otoren.htm
ile on ma kucy? jakie obroty? czy pasowałby do kombajnu?
i układ V to podoba mi się szczególnie:)
Offline
V4 to raczej nic ciekawego, a z tej tabelki, którą podałeś to 4 KVD 8 SVL lub 4 VD 8/8 SVL.
Do kombajnu to minimum ze cztery na raz musiałbyś włożyć
Offline
no co Ty?! aż taki mały? to ile to ma kucy to czego on był dedykowany?
patrzyłem na tabelkę ale nie chce mi się wierzyć że one takie słabe są bo wygladają na pełnowymiarowy tzn cylindry porównywalne do naszych.
Ostatnio edytowany przez Fenol (2010-11-16 23:25:49)
Offline
Dwa się na palecie mieszczą, wydają się duże, w tabelce masz napisane 24-26 KM, a zastosowane w GT to jakiś chyba nośnik narzędzi był.
http://www.ddr-landmaschinen.de/fahrzeu … ktoren.htm pierwszy i czwarty wehikuł
Ostatnio edytowany przez Dario (2010-11-16 23:31:22)
Offline
Gdzieś już kiedyś o tych silniczkach pisaliśmy. Trochę się naszukałem, ale już mam - http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 815#p28815 .
Zacytuję, żeby po wątkach nie skakać:
PiotrK napisał(a):
...
PiotrK napisał(a):
Krzysiek napisał(a):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B160646
ktoś wie co to i do czego ???To jest jeden z silniczków IFY, taki do zadań specjalnych. Były one produkowane w wersjach 4VD i 2VD w układzie V jak i w wersji jednocylindrowej 1VD, wszystkie chłodzone powietrzem. Wszystkie one występowały zarówno z rozruchem elektrycznym jak i ręcznym. Odbiór mocy odbywał się w nich zasadniczo po stronie koła zamachowego, ale również i po drugiej stronie wału jak i nawet od strony wałka rozrządu (1VD - 100% mocy, 2VD - 50% mocy i 4VD - 25% mocy) - w zależności od potrzeb.
Generalnie silniki te w wersji 4VD stosowano głównie do napędu agregatów prądotwórczych, 2VD w mini koparkach, a 1VD do napędu wózków transportowych na kolei, takich z kierownicą w nogach.
Silnik 1VD miał pojemność 0,4dm^3 pojemności i 5,1kW (7KM), 2VD - 0,8dm^3 pojemności i 11kW (15KM), a 4VD - 1,6dm^3 pojemności i 22kW (30KM). Wszystkie palą tyle co nicTe silniki w wersjach 2VD, w czasach jak benzynka było na kartki, zakładaliśmy do Zaporożców. Mój tata sam przerobił tak kilkanaście takich autek i sprawowało się to wyśmienicie. Najlepsze było spalanie - od 2 do 2,5 litra ON na 100km. Nie był to demon prędkości, ale na tamte czasy wystarczał w zupełności i teraz pewnie również by dał radę.
Te 4VD poza agregatami były jeszcze fabrycznie montowane w dużych mobilnych piaskarkach. Poza tym, wszystkie one sprzedawane były jako gotowe napędy do różnych maszyn i pojazdów, w zależności co i jak komu pasowało. Silnik 1VD były głównie montowane w takich fajnych jednoosobowych bagażowych wózkach kolejowych. Takich bez kierownicy, gdzie kierowało się nogami
Ostatnio edytowany przez PiotrK (2010-11-17 10:29:47)
Offline
PiotrK napisał(a):
Lolekzetor, Bo to chyba jest silnik z agregatu i zawsze możesz go trochę jeszcze "podkręcić". Ten silnik na tych fotkach, to jest Twój? Fajny, taki czysty...
haha no se zapozyczylem link na twoje fotki bo sam zdjęc niemam. a ten traktor to mój i alexa 4520 tylko nieskapowalem sie wczesniej ze to on zalozyl temat:D
Offline
Dziękuję, tego właśnie nie czaję silnik wydaje mi się wspaniały, kupiłbym aby posłuchać jego głosu, nie znam takiego silnika polskiego ani czeskiego, ddr miały my oczywiście nie no chyba że esa można nazwać silnikiem.
dlaczego w układzie V? tylko ze względu na chłodzenie? czy to wnosi coś w moc, moment obrotowy?
Offline
Mniejszy?
Offline
Offline
No to tłoki poulm już do niego masz... Ładny, czysty, zdrowy okaz - mało już takich. On jest na sprzedaż?
Offline
Tak, to jest na sprzedaż.
Zdjęcia sa z:
http://stroje.bazos.cz/inzerat/7970867/prodam.php
Dla tych moich tłoków są już stosowane więcej otworówy dyszy,? Co o tym myślisz?
Co za dyszy má ten silnik chłodzony powietrzem? Wiem, że sa już o tym mówiło, ale chcę wiedzieć więcej informacji.
Dzięki za radę.
Offline