Ogłoszenie

Dział "zrób to sam" oraz "literaturai instrukcje" dostępny jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników tak więc zapraszam do rejestracji

Każdy nowy użytkownik proszony jest o wysłanie do mnie prywatnej wiadomości lub e-maila w celu odblokowania niektórych funkcji m.in. tworzenie nowych wątków!!! pozdro piotrfire :)

#21 2010-03-03 13:05:44

maksx
doktorat z fortschritta
Zarejestrowany: 2008-09-11
Posty: 797
Typ kombajnu: E514
Typ ciągnika: LIAZ ST180 N ,JOHN DEERE 4240s,MTZ 82

Re: problem z ursusem c330

sławek 42 bardzo dobrze opisał olej opałowy ,tak faktycznie z nim jest + jeszcze barwnik.

Offline

 

#22 2010-03-03 19:26:19

czesio303
doktorat z fortschritta
Skąd: Dolnośląskie - Oława
Zarejestrowany: 2008-05-19
Posty: 449
Typ kombajnu: e 514
Typ ciągnika: 303D, M-F 255, 25A/330

Re: problem z ursusem c330

ja zrezygnowałem z usług pompiarza ze Strzelina ul kamienna, partacz. Robię ludziom silniki jednego roku 4 pompy się rozsypały po jego naprawie zaraz po gwarancji, moja z zt 303 tez. Zapłon ustawia się prosto c 330 ma wszędzie znaki nie trzeba kołka. Na obudowie pompy i dekla rozrządu jest dzióbek nadlany na których wierzchołkach są kreski zarysowane i pod dekiem tez na kole napędowym pompę tam gdzie znak 0 tez są te kreski zgraj wszystkie kreski wtedy jest ok powodzenia

Offline

 

#23 2010-03-03 22:30:08

pio102201
udzielający się
Zarejestrowany: 2008-08-13
Posty: 17

Re: problem z ursusem c330

Przy dokładniejszym badaniom okazało się że na przewodzie + (idący od akumulatora do rozrusznika ) jest jest spadek napięcia. Wymieniłem go na inny trochę może za cienki  ale przy dłuższych próbach odpalenia nie grzeje się i różnica spadków napięć jest ok 0.7 V Jak znajdę odpowiedni przewód odrazy go wymienię na razie zostanie ten .
Wtryski zawiozłem do sprawdzenia wyniki:
-wymieniona jedna końcówka wtrysku
-jeden wtrysk miał za niskie ciśnienie więc zostało podniesione
Dodatkowo wyregulowałem zawory . Niestety ciągnik strasznie ciężko odpalił i kopcenie nie wiele ustało ( może spowodowane jest tym że ciągnik stała dość długo a ja odpalałem go dość krótko 15 min dzisiaj i 15 min przedwczoraj) . Prawiłem dzisiaj jeszcze styki
(jeden był całkowicie obluzowany) przy świecach żarowych obawiam się że działały bardzo słabo.jutro wykonam kolejną próbę to wszystko powinno wyjaśnić .
czesio303
Pisząc znak ,, O " chodzi ci o otwór na kole zębatym od pompy? Jeżeli zapłon jest ustawiony dobrze (dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem ) . Czy może jednak spróbować twojego sposobu czy jednak trzymać się tego ze książki ?

Ostatnio edytowany przez pio102201 (2010-03-03 23:04:31)

Offline

 

#24 2010-03-03 22:45:13

PiotrK
cool
Skąd: Woj. kuj.-pom. - Grudziądz
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 2707
Serwis

Re: problem z ursusem c330

Pio, a może masz pościnane jakieś kliny na kołach zębatych w silniku? Wtedy regulacja zapłonu w/g instrukcji nic Ci nie da bo wszytko nagle się przestawia nawet o kilka stopni. A jak wygląda kompresja? Zawory dobrze trzymają? No i jeszcze sprawa rozrządu, jak wyglądają krzywki na wałku? Może się już powycierały i zawory otwierają się nie tak jak trzeba? Nie znam się na Ursusach, ale w końcu to również dieselek i cierpi na podobne przypadłości co "nasze" ifki img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez PiotrK (2010-03-03 22:48:53)


www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp img/smilies/smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#25 2010-03-03 23:00:57

pio102201
udzielający się
Zarejestrowany: 2008-08-13
Posty: 17

Re: problem z ursusem c330

Czy ma pościerane kliny ale w tedy ciągnik by chyba nie odpalił ? Jutro robię mu próbę jak odpala w tedy zobaczę, zakleję koło ( aktualnie na kapciu) przejadę się nim i  zobaczę może te kopcenie mu przejdzie ( przepali się ). Jak nadal będzie źle myślę zmierzyć mu ciśnienie sprężania i mam do was pytanie jak drogie jest te urządzenie i czy ciężko jest wykonywać pomiary ? I jak sprawdzić krzywki na rozrządzie wyciągając  go czy przez wychylanie się popychaczy? Jakie powinny być prawidłowe wartości ? Jakie mogą być objawy szczelność zaworów ( jak można to sprawdzić )
?

Offline

 

#26 2010-03-03 23:49:08

PiotrK
cool
Skąd: Woj. kuj.-pom. - Grudziądz
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 2707
Serwis

Re: problem z ursusem c330

A to zależy czy i jak bardzo, i jaki klin się ściął, i czy ściął się całkowicie czy tylko lekko "zwinklował".
A nie lepiej pożyczyć od kogoś odpowiedni przyrząd do sprawdzania ciśnienia sprężania, albo poprosić kogoś z takim sprzętem?
Krzywki na pewno sprawdzisz przez wychylenie popychaczy, ale ile powinny się wychylić?
Jak zawory będą nieszczelne, to tak jakbyś miał np. luźne pierścienie, z tym że kompresja ucieknie Ci w kolektory.


www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp img/smilies/smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#27 2010-03-03 23:54:37

czesio303
doktorat z fortschritta
Skąd: Dolnośląskie - Oława
Zarejestrowany: 2008-05-19
Posty: 449
Typ kombajnu: e 514
Typ ciągnika: 303D, M-F 255, 25A/330

Re: problem z ursusem c330

ustaw zapłon jak mówię, to jest ustawienie fabryczne rozrząd zostaw jest ok. a z pompiarza tego zrezygnuj. Ja robię w mlecznej jest dokładniejszy i 0 reklamacji mój silnik od 330 ma 11 tys motogodzin 5 kapitalek wał nominał pali przy -15 na jednym aku.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo