nie jezdze nim bo przymierzam sie do kupna , wiem o tym biegu od własciciela obecnego , wyskakuje pod obciązeniem podobno , a co do zt303 to wizualnie mi nie odpowiada
Offline
wygląd jest na drugim miejscu t25 też piękny nie jest a nim robisz ja miałem kupić 303 był w stanie idealnym ale właściciel mnie w ch*ja zrobił no i kupiłem 323 bo nic innego w tedy znaleźć nie mogłem
Offline
ja szukam od ponad miesiaca i nic kilka szrotów odnalazłem tyl ko do wiosennych prac jeszcze długo tak ze bede szukał usilnie
Offline
powodzenia w poszukiwaniach ale dobrze Ci radzę szukaj też po 303 technicznie to jeden czort co 323 różni się pierdołami.
Offline
nie kupuj takiego wynalazku bez jazdy próbnej. chyba że za śmieszne pieniądze. Masz fotki i znasz cenę zapodaj podyskutujemy. Podczas jazdy próbnej może sie okazać że skrzynia wyje tłucze itd.... jak moja. jak ma lekko jest cicho a jak cięzko to głowa boli, no i czeka mnie wydatek. Jak będziesz go oglądał sprawdź poziom oleju w skrzyni ( po prawej pod schodkami)
Na wężyku powinno być min 50% jak oleju nie widać to nie dobrze....
Offline
jak się nie boisz zabawy z rozbieraniem i to nie małej to bierz jak nie kumasz mechaniki i nie kochasz smarów to się nie pakuj
Offline
jak Wojtek mówi
Taki ciągnik to wyzwanie albo dla twoich umiejętności mechanika no i dla portfela
jak nie masz umiejętności to musisz mieć gruby portfel i dobrego mechanika
Offline
no bo jak by nie patrzył ... kupno ciągnika z niby wysakującym biegiem za powiedzmy 10 tys do tego remont skrzyni za około 4 tys mamy 14 tys do tego zawsze się cos znajdize i wyjdzie 16 tys więc gdzie tu sens ?? chyba że ta okazja jest za 7 to jeszcze ujdzie
Offline
drodzy koledzy mzm problem ze przełanczaniem biegów w 303. 123 biegi chodzą dobrze jest problem jak reduktorem przełanczam na wsteczny nie idzie włączyć biegu jak szarpne do przodu to wskoczy sprzegło chodzi dobrze 1 i 2 stopień rozłancza co może być powodem?????
Offline
To jednak sprzęgło ciągnie co możesz zrobić ?albo tokarka albo drugie sprzęgło
Offline
w tym roku wymieniałem docisk i tarcze jak by ciągneło sprzęgło to by były objawy na każdym biegu
Offline
Choinka od biegów 123 jest dość oddalona od kół od jazdy do przodu i wstecz, więc tu raczej nie powinno być problemu. No chyba, że pojawiły się jakieś wzdłużne luzy i załączanie wstecznych biegów przesuwa jakoś choinę od biegów 123. Może jeszcze być problem z dźwigniami, ich prowadzeniem i całym mechanizmem zmiany biegów. Najlepiej zdejmij pokrywkę od skrzyni i jakąś breszką spróbuj przełączać biegi i grupy, i dobrze patrz co się dzieje na kołach i przesuwkach.
Ostatnio edytowany przez PiotrK (2014-03-28 23:22:16)
Offline
tak zrobie w przyszłym tygodniu zdejmne pokrywe i zobacze
Offline
Witam kolegów . Wiecie czy można załatwić tulejki do wodzików lewarków zmiany biegów ? Ostatnio palucha sobie przytłukłem o błotnik przy zmianie biegów na szosowe . Takie luzy są na wodzikach ...
Offline
u PiotraK
Offline
na olx.pl i na allegro widziałem. Ja swoje napawałem na szybko
Offline
To że masz luz to nie znaczy że jest na tulejkach
Offline
Tomek racja ! Nie tylko ale z resztą sobie poradzę . Dzisiaj zawiozłem do tokarza ma mi tulejki z "teflonu" dorabiać . Jestem ciekawy czy to takie dobre ...
Offline
może koledzy coś podpowiedzą .to po kolei .nie mogę wcisnąć 4 biegu ,zwaliłem dziś pokrywę ze skrzyni i zębatka cała !!! przesówka na 3 bieg wchodzi lekko a na 4 za skarby się nie chce przesunać ! wodzik ok !! .spuszczę jutro olej odkręcę dekiel z dołu może z góry i z dołu ją wepchnę na 4 i się rozrusza? może jakaś zadra ? ?? albo synchronizator się posypał ? może jakąś rada?
Offline
może ci blokuje fasoka w przesówkach. wystarczy rozebrać i podszlifować albo ze starych środków od ftryskiwaczy doiąć
Offline