Czy rozbierał ktoś tylny most?Wymontowałem skrzynie i zobaczyłem rozwalony tryb co pracuje z wałkiem atakującym,powód? chyba łożysko z lewej strony ,nie pocieszyłem się za bardzo bo będzie trzeba zdejmować koła,podnośnik,zwolnice , akoszty to zaraz będe chory.Jeśli macie doświadczenie,to piszcie no ijeśli ktoś wie jaka cena trybu z wałkiem to piszcie,z góry dzięki.
Offline
Mosty i układ kierowniczy to jedyne elementy których nie rozbierałem. Zwalałem za to koła i zwolnice do hamulców - nic strasznego. Podpierasz kabinę, dwóch a zdrowych i naprzód ! Zerknij do wątku hamulce.
Offline
podczas pracy pstrykaj fotki
Offline
No oczywiście,specjalnie kupiłem aparat,tylko teraz będe miał z dwa tygodnie przerwy bo wymieniam dach.
Offline
luzik lepiej za dwa tyg niż wcale
Offline
Ponoć samego wieńca od dyferencjału trudno kupić. Pewnie będziesz kupował cały dyferencjał no i oczywiście atak. Widzę kujawsko-pomorskie. Skąd konkretnie jesteś? Mam trochę adresów handlarzy z borów tucholskich. Napisz do mnie jak będziesz je chciał.
Offline
Okolice Lipna.Dziś dzwoniłem do PiotraK.mówił że wszystko u niego dostane nowe.oczywiście nie od ręki.
Offline
To zależy co będziesz potrzebował. Część kół zębatych i wszystkie łożyska mam na miejscu, ale jak już prędzej pisałem na forum, jest sporo różnic w tych samych kołach z tych samych biegów. Nie jest to nigdzie opisane, a sam numer katalogowy też tu nic nie pomoże. Tak więc koła trzeba zawsze mieć na wzór, albo najlepiej zdjęcie z opisanymi wymiarami kół - zwłaszcza ich grubości.
Z mojej strony nie ma najmniejszego problemu z załatwieniem nowych oryginalnych kół, ale to wymaga chwilki czasu.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez PiotrK (2008-05-05 22:13:53)
Offline
[img=http://img217.imageshack.us/img217/9236/0003bi9.th.jpg] Tak wygląda moje koło talerzowe,niedługo więcej fotek .
Offline
niezbyt pieknie to wyglada:|
Offline
Na fotce widać skutek. Gdzie przyczyna ?
Offline
Przyczyna?Łożysko na wałku atakującym z powodu złego oleju.Skrzynia jest już u PiotraK,a ja rozbieram tył.
Offline
Zły olej to znaczy jaki ?
Offline
wedle kolegi PiotraK każdy inny niż agrol
Offline
Nie "każdy inny niż Agrol", tylko każdy inny niż olej hydrauliczno-przekładniowy, do których m.in. należy i "Agrol U" z Lotosu, ale z tego co się orientuje, już kilkukrotnie o tym była tu mowa. Olej ten nie jest specjalnie drogi (biorąc pod uwagę fakt, że nie mało go wchodzi do ciągnika) i całkiem niezły, tym bardziej, że jest specjalnie dedykowany do ciągników i maszyn rolniczych.
Pozdrawiam
Offline
to znaczy ze agrol jest dobry
Offline
"Agrol", to w Lotosie jest cała rodzina olejów przeznaczonych dla rolnictwa. Do ciągników serii 320, nadaje się "Agrol U" i trochę droższy "Agrol 6" oraz np. wielofunkcyjny "Agrol STOU". Ale takie oleje mają i inne koncerny, np. Orlen z rodziny Agro, i one też są dobre.
Ostatnio edytowany przez PiotrK (2008-05-26 21:18:31)
Offline
Mam rozumieć, że Hipol jest zły ?
Offline
W przypadku "jarkarol" tak, bo to jest olej przekładniowy. W ciągnikach serii 320 mechanizm różnicowy też chodzi na oleju ze skrzyni biegów, czyli na oleju hydrauliczno-przekładniowym.
Hipol jest dobry do ciągników serii 300, bo tam wszystko chodzi na oddzielnych olejach.
Offline
a ja dolewałem hipolu
Offline