Ogłoszenie

Dział "zrób to sam" oraz "literaturai instrukcje" dostępny jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników tak więc zapraszam do rejestracji

Każdy nowy użytkownik proszony jest o wysłanie do mnie prywatnej wiadomości lub e-maila w celu odblokowania niektórych funkcji m.in. tworzenie nowych wątków!!! pozdro piotrfire :)

#1 2009-05-20 18:41:24

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Problem Z Wom Ursus 912

WITAM.
Mam następujący problem w URSUSIE 912

otóż podczas pracy z  zwijarką lub rozrzutnikiem pod obciąrzeniem wyłańcza się WOM(w czasie gdy się wyłańcza słychac zgrzyty)

aby ponownie włończyc należy wyłączyc (wajchą) WOM poczekac chwilke i włączyc

Co może byc tego przyczyną.


                                                                                                            pozdrawiam

Offline

 

#2 2009-05-20 20:04:45

wojtas
Moderator
Skąd: dolnośląskie Bartoszówek
Zarejestrowany: 2007-09-08
Posty: 9658
mieszkam w: Domu
Typ kombajnu: Claas dominator 204 4X4
Typ ciągnika: , ,C-330, CASE MX110 135

Re: Problem Z Wom Ursus 912

ale którą wajcha tą pod kierą czy pod fotelem ?? pozatym co do zgrzytów to  prawie normalne ale raczej nie zgrzyty tylko taki głośny gruchot nie wiem jak to napisac albo opisac img/smilies/tongue  ale mozliwe że ci popekały tarcze na  womie


Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... img/smilies/smile

Offline

 

#3 2009-05-20 20:54:06

damian9871
cool
Zarejestrowany: 2006-12-14
Posty: 1170
mieszkam w: wlkp
Typ kombajnu:
Typ ciągnika: 335,360,MX110

Re: Problem Z Wom Ursus 912

mikropompka do wymiany

Offline

 

#4 2009-05-21 13:35:13

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

a gdzie ona sie znajduje jesli mozna wiedziec

Offline

 

#5 2009-05-21 13:56:44

wojtas
Moderator
Skąd: dolnośląskie Bartoszówek
Zarejestrowany: 2007-09-08
Posty: 9658
mieszkam w: Domu
Typ kombajnu: Claas dominator 204 4X4
Typ ciągnika: , ,C-330, CASE MX110 135

Re: Problem Z Wom Ursus 912

w skrzyni pośredniej jesli dobrze pamiętam  tak czy siak trzeba odjechac silnikiem


Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... img/smilies/smile

Offline

 

#6 2009-05-21 14:51:42

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

macie foto jak to wygląda i czy napewno trzeba silnikiem wyjeżdzac
za co ta pompka jest odpowiedzialna
i czy napewno to bedzie to

czy ona nieznajduje się pod pompą od podnośnika

Offline

 

#7 2009-05-21 19:27:55

damian9871
cool
Zarejestrowany: 2006-12-14
Posty: 1170
mieszkam w: wlkp
Typ kombajnu:
Typ ciągnika: 335,360,MX110

Re: Problem Z Wom Ursus 912

możesz rozjechać na pośredniej mikropompka jest za pompą od kierownicy (tylko nie wiem czy dasz radę  rurkę odkręcić (nad pompą od kierownicy) 2 dni rozkręcania

Offline

 

#8 2009-05-21 19:30:23

323
The best
Zarejestrowany: 2009-01-10
Posty: 226

Re: Problem Z Wom Ursus 912

jak jest zacięty to za nockę zrobi

Offline

 

#9 2009-05-21 19:33:19

323
The best
Zarejestrowany: 2009-01-10
Posty: 226

Re: Problem Z Wom Ursus 912

najpierw sprawdz tarczki na womie szybko i prosto

Offline

 

#10 2009-05-21 19:53:21

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

tarczki juz kiedyś sprawdzałem i są ok. wymieniłem tez uszczelniacze tam

Offline

 

#11 2009-05-21 20:21:10

wojtas
Moderator
Skąd: dolnośląskie Bartoszówek
Zarejestrowany: 2007-09-08
Posty: 9658
mieszkam w: Domu
Typ kombajnu: Claas dominator 204 4X4
Typ ciągnika: , ,C-330, CASE MX110 135

Re: Problem Z Wom Ursus 912

to jedynie mikropompka  no chyba że gdzies masz luz na cięgiełkach i to one są wadą ??  poprostu jak ciągniesz wajche to cięgiełka sa napięte i jest włączone a jak ja pozastawiasz w spokoju to pod wpływem drgań poprostu przesówa sie minimalnie i przestaje działac ?? sprawdzałes czy też się wyłącza jak jedziesz i trzymasz ręką ta wajche  pod kierownicą ??


Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... img/smilies/smile

Offline

 

#12 2009-05-22 10:31:44

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

jak trzymam rękom to i tak sie wyłancza słychac zgrzyt i wom stoi jak zwolnisz obroty silnka to czasami sie włączy albo jak wyłaczysz ta wjchom pod kierownicą to tez trzeba odczekac chwile i można znowu wlaczac wom a jak ta mikropompka wygląda

Offline

 

#13 2009-05-22 10:49:46

damian9871
cool
Zarejestrowany: 2006-12-14
Posty: 1170
mieszkam w: wlkp
Typ kombajnu:
Typ ciągnika: 335,360,MX110

Offline

 

#14 2009-06-17 18:00:17

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

niestety po wymianie mikropompki nadal występuje ten problem.
otóż nie słychac juz zgrzutów ale tak i tak się wyłącza
przy sprzegle (w tyle ciągnika) były wymienione oringi
co moze byc tego przyczyną??
w skrzyni jest ok 30litrów oleju

dodam iż ciągnik jest podczepiony do kosiarki rotacyjnej wiec ma w miare lekko
a gdy podniose kosiarke do góry to wałek się wyłącza

Offline

 

#15 2009-06-17 18:30:42

damian9871
cool
Zarejestrowany: 2006-12-14
Posty: 1170
mieszkam w: wlkp
Typ kombajnu:
Typ ciągnika: 335,360,MX110

Re: Problem Z Wom Ursus 912

30l to się nie dziw że nie działa ja mam w 12045 ok 50l i jak 5l ucieknie img/smilies/smile  to mikropompka zaczyna świrować

Offline

 

#16 2009-06-17 19:51:26

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

a ile musi byc

Offline

 

#17 2009-06-17 19:57:22

wojtas
Moderator
Skąd: dolnośląskie Bartoszówek
Zarejestrowany: 2007-09-08
Posty: 9658
mieszkam w: Domu
Typ kombajnu: Claas dominator 204 4X4
Typ ciągnika: , ,C-330, CASE MX110 135

Re: Problem Z Wom Ursus 912

wlej  jeszcze 20 literków przeicesz masz pozatym  bagnet  przy korku od skrzyni to nalej tyle żeby przynajmniej sięgało min  (najlepiej max) wtedy  nie powinna mikropompka szalec 
pisales ze oringi wymieniałes przy tym sprzęgle z tyłu może podczas zakładania  Ci któryś pękł albo cos źle złozyłeś ??  problem zaczą sie pojawiac po "zregenerowaniu" sprzęgła wałka tego z tyłu ??


Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... img/smilies/smile

Offline

 

#18 2009-07-12 16:23:39

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

i wszystko jasne nalezało wymienic
http://www.sklep-grene.pl/product_info. … s_id/15400
i przesówke

gdy wałek mial cięzko po prostu rozłańczało
i to tez było przyczyną zgrzytów

narazie się nie wyłańcza

zobaczymy jak bedzie siano zwijane img/smilies/roll

Offline

 

#19 2009-07-13 21:36:50

Fenol
cool
Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2007-06-08
Posty: 3746
mieszkam w: Czarnej Dupie
Typ kombajnu: niestety Bizon Z056
Typ ciągnika: ZT323, 385

Re: Problem Z Wom Ursus 912

o bracie przerobiłem ten temat rozkręcilem wszystko rozbebeszyłem na drobne, wymiana środka z mikropompki nie zawsze gwarantuje sukcesu i tu btła moja wpadka, pieniła olej to szło na kosz wom i stawał grun przy większych obrotach...powodzenia


Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

Offline

 

#20 2009-07-17 22:39:55

leon980
aktywny
Skąd: wielkopolska
Zarejestrowany: 2007-06-24
Posty: 97
Typ kombajnu: bizon
Typ ciągnika: FORTSCHRITT ZT 323 A

Re: Problem Z Wom Ursus 912

wszystko juz jest ok
działa
z tego jestem zadowolony.
pozdro

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo